Beste Nugget Liefhebbers,
Wij hebben na 10 jaar een nugget uit 2005 gereden te hebben. In oktober een Nugget uit 2019 gekocht.
Hierin zit een Hor voor bij de zijdeur. Iets lijkt hier niet helemaal goed te zitten. Mijn vraag is of iemand met dezelfde type hor een foto kan maken hoe het witte onderdeel hoort.
grt Ron
Hor met probleem
Moderator: carl runge
Hor met probleem
- Bijlagen
-
- Wit onderdeel
- IMG_2727.JPEG (659.26 KiB) 414 keer bekeken
-
- Hordeur
- IMG_2728.JPEG (882.5 KiB) 414 keer bekeken
-
Re: Hor met probleem
Beste Ron,
Ik kan je helaas niet helpen met je vraag. Maar waar ik erg nieuwsgierig van wordt is hoe die hor bevestigd is, welk merk en waar deze eventueel te verkrijgen is. Deze ziet er ideaal uit i.p.v. de hor-gordijntjes die met drukknopen bevestigd worden. Ik heb zelf een Nugget uit 2017. Vermoedelijk dus het zelfde type carrosserie/indeling. Ik hoop dat je mijn vragen wel kunt beantwoorden... Groetjes, Paul
Ik kan je helaas niet helpen met je vraag. Maar waar ik erg nieuwsgierig van wordt is hoe die hor bevestigd is, welk merk en waar deze eventueel te verkrijgen is. Deze ziet er ideaal uit i.p.v. de hor-gordijntjes die met drukknopen bevestigd worden. Ik heb zelf een Nugget uit 2017. Vermoedelijk dus het zelfde type carrosserie/indeling. Ik hoop dat je mijn vragen wel kunt beantwoorden... Groetjes, Paul