Gezocht; Tafelverlenging en voorstellen

Ben je op zoek naar, of heb je een Mooie camper, accessoires of onderdelen. Dit is de plek om er aan te komen of juist af te komen.

Moderator: carl runge

Plaats reactie
Niels_L

Gezocht; Tafelverlenging en voorstellen

Bericht door Niels_L »

Hoi allemaal!

Mijn naam is Niels en samen met mijn gezin zijn we sinds kort in het trotse bezit van een Nugget uit 2005. Wat een mooi slim doordacht concept is het. Als kind toerde ik met mijn ouders in een Westfalia VW T2 camper Europa in de rondte, nu dus in de herhaling met mijn gezin en de Nugget. Supermooi.
Voor de deur hebben we al heel leuk een nachtje "gekampeerd", we gaan snel er voor het eggie mee weg.

Als zo vaak in dit soort berichten (die zo positief beginnen) komt er dan ietwat negatieve wending of vraag :D

En dat is de vraag of er iemand de tafelverlening "over" heeft of weet waar we hem eventueel kunnen vinden? Bij poptop shop is hij helaas uitverkocht...
We zullen in de toekomst best veel in Nederland willen camperen ... als het dit weer blijft dan wel zo handig om met zijn viertjes in de camper te kunnen eten :D :D

Als het nodig is kan ik wel iets zelf maken, dat zal dan wellicht mijn tweede post hier gaan worden :clap:

Hoe dan ook iedereen bedankt voor het meedenken!

Groet
Niels
MCdW

Re: Gezocht; Tafelverlenging en voorstellen

Bericht door MCdW »

Hoi Niels,

Wat leuk, ook een gezin met een nugget! Wij reizen ook rond met twee kindjes, altijd leuk om te horen dat anderen dat ook doen aangezien we ook veel verbaasde reacties krijgen. Maar voor ons is dit de ideale situatie, al is het soms ook zoeken bij slecht weer inderdaad...

Groet, Marije
Plaats reactie